söndag 5 december 2010

Ny adress

Efter stor "vånda" tog jag beslutet att byta bloggadress till den här bloggen. När jag startade bloggen var tanken att jag skulle tipsa om trevliga utflyktstips, och evenemang som skedde i min "närhet". Jag insåg dock ganska snabbt att jag inte skulle hinna med att lägga upp information om evenemang, och då valde jag istället att lägga fokus på att skriva om resor och utflykter jag gjort. Helst då i samband med att jag gjort dem. Nu är jag dock i en utflyktstorka, av flera orsaker, och då passar jag på att damma av "gamla" utflykter under tiden. Bara så att det liksom händer någonting här på sidan.

Mitt största problem när jag startade den här bloggen var bloggadressen. Vad 17 skulle jag kalla den för? Valet blev "Turismkoordinator". Valet kom sig av den anledningen att jag precis läst till just turismkoordinator. Dock var jag aldrig helt nöjd med namnet.

Till slut valde jag att byta "rubrik" på bloggen till Jennys utflykter. Nu har jag då även tagit steget att byta själva bloggadressen från
www.turismkoordinator.blogspot.com till just
www.jennysutflykter.blogspot.com
Det känns som att den adressen mer stämmer överrens med vad bloggen egentligen handlar om! Jag hoppas att jag inte förlorat allt för många läsare nu i samband med att jag helt plötsligt har bytt bloggadress. Jag har funderat ett litet tag på att göra det. Först var tanken att jag skulle registrera namnet och lägga in det på mitt befintliga konto, men så ville jag inte ha redan publicerade utflykter på en adress och nya på en annan. Så, helt spontant och kanske inte alltför genomtänkt så bytte jag helt sonika adress!

Inga kommentarer: